måndag 26 oktober 2009

stephanie hansson ♥

vettifasen vad som har hänt men jag kan inte skriva i samma inlägg som jag laddar upp en video.
fett cepe.
men videon,vadå bella blir taggad och kär på nytt!?
åhhhh.
tänk om det är lika mkt folk och lika många som skriker asså det går ju inte beskriva hur gött det skulle vara.
eller då måste vi ju förstås hamna längst fram som vi inte kommer att göra.
haha,nu hade ju våra föräldrar ändrat sig och vill tydligen också stå upp.
kul om dom ser när vi står och gråter och hoppar och skriker.
ohja!
h3h3, jag ska hälsa på elina och jag får hoppas att hon kommer komma ihåg mig,annars blir det pinsamt.

idag så har jag vart med bästa stephanie.
hon är verkligen bäst,ingen kan vara bättre.
det lovar jag.
älskar dig mer än allt annat gull1.
det visste du väl redan?
imorgon ska vi åka till mot-alla och vara med casper tror jag?
sen hade jag tänkt att köpa en halsduk på hm för 50 kr bara,
en sån på bilden fast grå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar